Gudang Informasi

לינוי אשרם - מדליית כסף ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית / אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על.

לינוי אשרם - מדליית כסף ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית / אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על.
לינוי אשרם - מדליית כסף ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית / אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על.

שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח.

היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. ×
×"תעמלות אמנותית: שלוש מ×"ליות ×–×"×' ללינוי אשרם ×'ספר×" from ynet-images1.yit.co.il
צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם. סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח.

הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות

סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם. צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים. היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח.

אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים. היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח.

הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות לינוי אשרם זכת×
לינוי אשרם זכת×" ×'מ×"ליית כסף ×"יסטורית ×'אליפות ×"עולם from www.ynet.co.il
אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים. סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם.

סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום

סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח.

אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים.

אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. לינוי אשרם אלופת אירופ×
לינוי אשרם אלופת אירופ×", ×–×"×' לישראל ×'ם ×'×"תעמלות ק×'וצתית from sport1images.maariv.co.il
סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם. שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על.

במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים.

הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות סיפורה של המתעמלת שנולדה וגדלה בראשון לציון ואף אחד לא האמין שתעמוד על ראש הפודיום היא הייתה בטוחה שמותר לה לנצח. צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים: שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. במאי 2014 חגגה לינוי אשרם יום הולדת 15, סיימה להתחרות בקבוצת הגיל הצעירה ועברה לסטטוס בוגרות, כתוצאה מכך נמנעו ממנה תמיכת המוסדות הלאומים והאולימפיים. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. ועדיין, ישראל היא מדינה בת 9 מיליון תושבים, עם עליה איכותית מחבר העמים ומאתיופיה, עם חוק שבות גמיש יחסית, ועם הטיית משאבים לטובת החיים עצמם.

לינוי אשרם - מ×"ליית כסף ללינוי אשרם ×'אליפות ×"עולם ×'×"תעמלות אומנותית / אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על.. אנסטסיה סאלוס הייתה זקוקה לציון טוב יותר כדי לשמור על. שהתחרות פתוחה, ומי שמשתדל יותר, מפעיל את הכישורים ומשחק לפי הכללים המקובלים, יכול לנצח. לינוי אשרם ראשונה (28.300), ניקול זליקמן שביעית (24.150) אחרי פתיחה בינונית לתחרות, ארינה אברינה כיכבה בתרגיל הכדור עם 27.900 נהדר מבחינתה. הזוכה בקרב רב בהתעמלות אמנותית היא המתעמלת הלא רוסיה הראשונה אחרי חמש אולימפיאדות רצופות צפו בקליפ הזכייה המיוחד של הישראלית אחרי אחד הרגעים המשמחים של הספורט הישראלי לדורותיו, זמן לחזור אל צהריים בלתי נשכחים:

Advertisement